torstai 18. heinäkuuta 2013

Viiiiiikonloppu!!

NAM!! Ranskassa maistelin tämmöistä herkkua

Wuhuu kolme pitkää vapaata luvassa viikonloppuna. Luvassa ois häät ja ihanien supernaisten kanssa terdelle ja juhlimaan.. Maanantaina ois ruokajuttuja ihanille ystävilleni eli säpinää piisaa..



Ajattelin pistää häihin kesäisen persikka/koralli mekon ja sellaiset mega korkkarit. Kuviahan mulla ei ole kun en jaksa pällistellä turhan takia kameran edessä joten esittelen sitä sitten jos esittelen. Siellähän sitten kompuroidaan illan pimeinä tunteina kun pändi alkaa soittamaan =) Meinasin myös vähän valokuvata häitä samalla kun juhlin niitä.

Mut huomenna YYeeesss pitkään odotettu mimmiporukka lähtee vavisuttamaan Jyväskylän yötä. Luvassa tietysti etkot mun  ystin kotona ja siitä suunnataan terassille joten nyt Pekka Pouta annahan tulla sitä lämpöö..

En voinut vastustaa Ebayn maailmaa ja menin taas tilaamaan kolme mekkoa itelleni. Mutta syynä on se etten ole vieläkään päättänyt minkä asun pistän ystäväni häihin elokuussa jossa olen kaasona. Mulla oli mekko oikeastaan tilasin kaksi ne on liian pitkiä ja tulin siihen tulokseen etten haluakkaan niitä. Sitten ostin yhden mutta se on liian tavallinen häihin. Joten nyt oli toimittava ja ostettava vähän lisää :P

Jostain kumman syystä mulla tuli mieleen Ranska juhlista. Viimevuonna täytin kolmekymmentä melkein näihin aikoihin ja tähän aikaan olin Ranskassa huvilalla viettämässä pyöreitä. Oi mitä herkkuja siellä oli kaupat pullollaan.

Maistoin aika useaa näistä ja voin kertoa että uppos nam!




Soikhiopään herkkutiskille näyttää nam..


               

                                     
Nam!!!
Kuuluisa herkullinen Ranskanleipä



Haettiin joka päivä tuoretorilta Cantaloupe meloneita kirsikoita mansikoita ja muita ihania ruokia.



Ja tietysti grilli pöhisi aamusta iltaan


 

Huvilan uima-altaalla tuli polskittua kiitettävästi =)



Huvilan takapihaa, ihana oli aamusella kahvistella siellä.

 
Huvilan etupihaa.. Siellä myös riippukeinu jossa lueskelin paaaljon. 


ihana maalaisromanttinen tunnelma oli sisällä.

 

Tunsin olevani vihdoin kotona ;)



Cat français


Je m'ennuie de la belle plage il... 

Ranska on aivan ihana ja upea maa. Palaan vielä joskus. Minun kolmekymppisiä juhlittiin neljissä eri juhlissa.. Kun tulin takaisin Suomeen.. Noh se onkin jo toinen tarina ne juhlat olikin vähän kosteammat.. Kerron niistä joskus toiste koska siihen menee aikaa... Mutta upeaa ja hauskaa oli, ystävät todenteolla muistivat minua ja juhlioita piisasi.

Minä lähden nyt viettämään viikonloppua ja voin kertoa että ette kuule musta ennen tiistaita.. Meitsi is out of office.. 

Passer un week-end avec des gens, avec amour Spiguli xo xo
















2 kommenttia: