perjantai 12. heinäkuuta 2013

Jännitystä ilmassa..

Hei 89 lukijaa tänään. Se on oikeasti paljon. =) Odotin niitä 5 ystävää jolle tämän linkin olen jo laittanut. Onhan se kiva kun joku lukee niin ei tyhjyyteen kirjoita. Joten KIITOS ihanaiset.

Huomisesta tulee ihana päivä..Ensin tehdään vähän töitä ja sitten lähdetään vapaata viettämään. Huomenna on luvassa kertakaikkisen ihanaa seuraa..Kylpylää luvassa myös.

Kerroin tänäänkin töissä mitä olen kirjotellu blogiin ja nauruthan siellä taas pääsi.. Kuulostan kuulemma itseltäni tässä blogissa.. Tosin oikeassa elämässä saatan kyllä nauraa tauotta lähemmäs tunnin. Joskus jopa enemmänkin. Tulin viimeksi laivalta ja taisin non stoppina nauraa ja selittää koko matkan Helsingistä Jyväskylään.

Tänään mietin miten onnekas minä olenkaan kun minulla on niin paljon ihania ystäviä ja läheisiä. On se oikeasti aika onnellinen tilanne. En väitä että kaikki minusta tykkäisivät mutta mulle riittää mainiosti juuri nämä ihmiset joita minulla jo on.

Pohdiskelin tänään tätä blogin kulkua ja tein pienen yhteenvedon: Sisustustauluja, Siian mätiä, Mielikuvitus munakas ja pizzarulla jota ei koskaan tullutkkaan ja sitten tätä meikäläisen ihan sanonko mitä sattuu hölinää =) On kyllä erikoinen blogi tulossa tästä. Ja meno kiihtyy koska mielikuvitus on rajana ja mullahan sitä muuten piisaa..


Mutta lupaan että siian mädistä en kerro teille enään koskaan!

Voisin kertoa kauhutarinan kylpylästä mutta osa ei tunne vielä niin hyvin että lähtisi siihen huumoripolkuun vielä mukaan.. Säästän sen teille myöhemmäksi. 

Huomisen jälkeen alan postailemaan niitä sisustuskuvia teille.. Kyllä niitä tuolla on mutta nyt ei irtoo huonekalusta tarinaa.. :D Hyvää yötä tämän myötä.


Keijun tarina Vallattoman herttainen tyttö ja mahtavat sanat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti