maanantai 15. heinäkuuta 2013

Countdown begins 23 päivää...

23 päivää.. Tuon merkitys on valtava minulle. Elämäni suurimpia käännekohtia. Mutta se on liian henkilökohtaista tähän blogiin kun en edes vielä tiedä ketä tätä lukee.. Tai lukee ainakin ystäväni mutta he tietävätkin jo mistä puhun.

Ehkä minä teille aikanaan kerron asista. En tiedä miksi mainitsin sen nyt mutta piti saada jotakin asiasta sanoa.

Olen tänään kaivannut Pileä todella paljon. Hän on minun edesmennyt pupuni, elämäni ensimmäinen eläin josta pidin huolta viimeiseen asti ja tein kaikkeni että paranisi. Muistan kun Pile kuoli minun nenän eteen monen vuorokauden taistelun ja eläinsairaala reissujen jälkeen. Minä lysähdin lattialle ja itkin tunteja. Pile sairastui pasteurellaan ja sai komplikaatiot leikkauksen jälkeen kun tehtiin kastraatio.

Moni voisi kuvitella että se on vain pupu. Mutta minä en siitä välitä. Pile oli minun paras ystäväni ja toi iloa minun elämään valtavasti. 

Ne jotka eivät eläimistä välitä eivät välttämättä ymmärrä tätä juttua.

"Pohdin samalla myös kun aloitin kirjoittamaan tätä tekstiä että kun on vasta aloittanut kirjoittamaan blogia pitääkö silti olla tekopirteänä ja iloisena kaiken aikaa?
Eihän?"

Tosin minulla on erittäin hyvä mieli silti nyt koska päivän Ikea tour meni aivan loistavasti ja oli ihanat huipputyypit mukana =) Emme ajaneet kolaria ja kaikki pääsivät kotiin ehjinä. Mutta Ikeasta myöhemmin, vaikka huomenna.

Minä teetätin Pilen viimeisimmistä kuvista kun hän nautiskeli ulkona auringosta taulun itselleni.


Kun muutin tänne uuteen kotiin tilasin seinään ensimmäisen sisustus tarrani josta inspiraatio tarroille lähti. Tämä teksti tuli Pilen muistosta.

Niin totta joka sana :)

Nyt tuli lyhyt ja ytimekäs postaus tälle päivälle.. Ehkä surullinen, mutta ei elämä olekkaan aina iloista. Vaikka olenkin nyt iloinen niin tämä surullinen asia tuli mieleeni kun näin tuon tarran tuossa takanani. Niin ja tähän aikaan illasta kello näyttää vieläkin väärin ( 0:53 tätä nykyä) Ikea juttu olisi liian pitkä kirjoitettavaksi :P

Hyvää yötä kaikille :)) Muistakaa nauttia elämästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti