torstai 1. elokuuta 2013

4 tulevaa yötä vietetäänkin sitten töissä.

Ihanat Maalaisromanttisesta tilatut käsin tehdyt kodin sydämet 
Hellurei Kultamuruset. En ole unohtanut teitä, olen ollut vain vähän laiskana ja mieron tiellä =)

Niin ja hei 1133 sivun katselua kuulkaa kiitos ja halaus :) Minäkin tykkään teistä.

Taas minä tein sen, eksyin Ekolon ihanille sivuille haaveilemaan herkuista.
Nyt on pakko esitellä teille kesän yks herkullisimmista juomista
Löydät sen painamalla tästä

Kyseessä on luomulimsa. Sellainen Sitruunanmakuinen herkku. Tämä itseasiassa ei tarvitse mitään muuta kuin jäitä ja hyvin jäähdytetyn limsan ja hienon lasin.

Olen muuten sitä mieltä että mikä tahansa juoma maistuu paremmalta kun sitä juodaan nätistä kupista tai lasista. Jopa kahvi on parempaa uudesta kahvimukista kuin vanhasta mistä tulikin mieleeni että esittelen teille uudet ihanat kahviastiat jotka ostin.

       Livin &Roomin ihana kahviastiasto. Kulkee Everyday nimellä kuvastossa.

Ostin kupit ihan ja vain siksi että kun ystäväni tulevat kahville haluan tarjota näistä kupeista kahvia ja teetä.
Tosin kupeista tuli myös mun lemppari aamukahvi mukit.

YliSöpöt isot lautaset tuli mukana.

Ajattelin kun olen vähän flunssainen että minä siivoan tai järjestelen hyllyjä mutta minulla on tässä Home & Livingin sekä Perfect Homen kuvastot auki ja hamuilen sieltä lisää romua :D Eli tämä onkin todella huono juttu että olen jäänyt kotiin jumittamaan yöpuvussa.

Ranskassa kuvaamani lumpeenkukka joka tuli vahingossa tähän enkä saa enään pois :D
Löysin netistä asian jonka haluaisin, siihen yhdistyy kaikki mitä minä muuten rakastan, tai noh minähän rakastan koko maailmaa ja kaikkea ainakin muutaman oluen jälkeen mutta mutta...

@kuva netistä

Siinä se on. Unelma keskellä merta. Kuin autiosaari hieno vene ja meri. Tietysti sinne pitää saada sopivaa seuraa ei se muuten ole mistään kotoisin. Ja juotavaa ja syötävää.

Olisiko ihanaa olla bikinit päällä tuolla kannella ottamassa aurinkoa juomassa drinkkiä ja lukemassa lehteä niin tai jotain muita aktiviteetteja..=)

Mistäs muusta täällä unelmoidaan, minä haluan Bora Boralle. Se on mun sellainen paikka että kun menen naimisiin sinne on päästävä tai Tahaa tai muu trooppinen upeus.
Bora Bora @ kuva netistä

Bora Bora @kuva netistä mutta seuraavan kerran esittelen itse kuvaamani Boran Boran ;)



     Semmosta noniin nyt pitää puhkaista kupla, huhuuuu työvuoro kutsuu ja minä en ole todellakaan Bora Boralle päin menossakaan.. Ainakaan vielä ;)

Yeeppp xo xo Spiguli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti