lauantai 7. syyskuuta 2013

Viikko kotona tulee täyteen.

Huhuuijaa sanon minä.

Tämmöiselle ikiliikkujalle kuten minä jo viikko kotona käymättä apteekin ja sairaalan lisäksi missään alkaa tekemään ihmisestä "hullua" :D

Toisaalta on ollu ihanaa vaan olla tänäänkin olen vaan ollut. Syönyt herkkuja ja katsonut elokuvia ja ohjelmia ja mietiskellyt ja pohtinut kaikkea sekä tietysti kukkien kanssa lätrännyt.
Jos ei ole jo tullut selväksi rakastan yli kaiken kukkia ja kaikkea niihin liittyvää.

Jos minut haluaa yllättää iloisesti puska vaikka ruusuja on parempi kuin joku kallis mööpeli.
Ja vaikkei kukaan toisi ruusuja minä ostan niitä sitten itse. Talvella mulla on melkein joka viikko jonkinmoista elävää maljakossa kaupasta hankittuna ja kesällä on oman pihan ja metsän antimet :)



Tänään sain parisenkymmentä kaunista ruusua ja tietysti heti piti asetella ne maljakkoon olohuoneeseen :) Olenkin niitä ihastellut jo moneen otteeseen...

Piti luopua olohuoneen pöydän koristeista että ruusut mahtui mukaan. Mutta ensiviikolla siihen on tulossa valtava lasivene johon tulee käpykalla syysasetelma.


Löysin tänään tämmöisen kuvan netistä, ja ei voinu ku nauraa,, Itseasiassa ihan totta. heheh..



Minä olin tilauslakossa mutta posteljooni toi tänään taas ihanuuksia en voinu vastustaa..



Minusta tulee kohta pullasorsa kun en pääse lenkille. Kamalinta kaikista on se kun ei voi urheilla. Se on ihan melkein parasta mitä tiiän kun saa riipasta kunnon lenkin illalla... Sitten kun on tylsää ja herkkukaappi on täysi sitä puputtaa aamusta iltaan jotaki rasvan ja sokerin koostamaa ihrapalloa tavalla tai toisella yök.

Pitäisi vaan kompata Homer Simpsonia
 " Ei ole olemassa mitään ongelmaa mitä alkoholi ei ratkaisisi"


Nyt on kyllä niin tylsä postaus että pistän saunan päälle ja istun alimmalla lauteella sen viisi minuuttia ja lähden vuokraamaan epätoimivasta elisaviihteestä jonkun karmaisevan kauhuleffan.

Näkemiin.

Spiguli


 


@ kuva netistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti