keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Hyvästi kesä

Kesä tekee lähtöään taas, yhtä haikeaa se on joka vuosi. Talvikin on kaunis ja ihana, joulua rakastan mutta sitä kylmää minä en meinaa kestää. Joka talvi hytisen ja palelen aamusta iltaan aivan sama kuinka paljon puen.

Päätin syksyn kunniaksi näyttää kuvia jotka tuovat syksyn mieleen, kuvissa ei ole mitään sen eirkoisempaa tai hohdokkaampaa kuin se että minä pidän niistä kovasti :) Ja ne tuovat mieleen kodin Lapissa.


LucaLuu sopuleita metsästämässä <3
 




     
Kummitustalon pihalta.





 

Sienistä tulikin mieleen että pitäisi kyllä päästä johonki tattikoulutukseen. Minulla ei ole hajuakaan sienistä vaikka rakastankin niiden keräämistä ja syömistä. Poimin vain kolmea sienilajia jotka varmuudella tunnen ja siihen se jää.


Nokipannukahvit kuksasta nam!
 
Metsän eläimetkin tuntevat syksyn tulevan :) Kohtaaminen kalareissulla.

 
 
 
 
Super söpö Vilikoira ystäväni lapsonen.
 
Tein syyslehdestä postikortin


Semmoisia tuo syksy mieleen. Joku päivä lähden kuvailemaan kyllä joutsenia lammelle, osa on jo lähtenyt olen ihastellut niiden muuttoa aina syksyisin. 


Mun piti postata teille mun ystäväni häistä mutten taida jaksaa tälle erää, väsyttää aivan järjettömästi. Halusin vaan fiilistellä syksyä ja sen kaunista haikeutta teille tänään.

Palaan ihaniin häihin vielä piakkoin. Nyt toivotan hyvää yötä kaikille.

Xo Xo Spiguli

P.S Suojelusenkeleitä on sittenkin olemassa <3
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti