keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Wau moi :)


Moooi taas. Ouh wau mulla ei olekkaan dementiaa!!

Muistin kuin taikaiskusta oman salasanani tänne. Naureskelin tuossa äsken kun luin muutamia viime postauksia miten lupasin tulla intensiivisesti takaisin kirjoittelemaan uudistaa blogin ulkoasua ja teemoja ja laalaalaalaa.. :D Sen jälkeen ei oo tullu kun yksin haperoinen tilapäivitys ja heipävuan taas kuukausiksi :)

On tapahtunut niin paljon tässä elämän myllerryksessä että en edes yritä kertoa mitään vaan jatkan tästä hetkestä juuri nyt.

Olen valokuvannut viimeakoina hyyvin paljon. Ja hankkinut lisää pieniä vempaimia joita odotan kovasti pääseväni testaamaan niitä taas :)

Kävin valokuvaamassa talvilomalla noin 50 tuntia kaikenkaikkiaan. Että loma menikin hujauksessa ja revontulia jahdatessa.

Juhlin jouluna kun opin ekaa kertaa elämässäni valokuvaamaan pimeällä. Ja nyt olen keskittynytkin siihen ruokakuvien sijaan lähes täysin.

Olen tainnut vajota valokuvauksen maailmaan niin paljon että monet vapaat olen lukenut asiasta ihaillut suurempien kuvaajien kuvia ja opiskellut kuvaamiseen liittyviä asioita.

Pääsin kuvailemaan revontulia kun oli kunnon aurinkomyrsky muutama viikko sitten. Lapissa se esittäytyi lumoavana, en olekkaan koko elämäni aikana nähnyt niin upeaa loistoa taivaalla missään.

Itsekriittisenä kuten aina ihastelin kuvia kunnes aloin etsiä niistä vikoja. Ja niitä löytyi PAAAAAAALJON!

Mutta huomioon ottaen että kuvat olivat vasta toiset elämässäni jotka otin pimeällä ne olikin ihan okei.


Tässä omasta mielestäni parhaimmisto sadoista upeista lieskoista taivaalla :)


Enontekiö <3
Northern Lights Aurora Borealis 










Tämä yllä oleva kuva on yksi suosikeistani vaikka kuvassa onkin aika tavalliset vihreät loimut. Mutta olen aina haaveillut kvuaavani punaista pirttiä keskellä lapin tuntureita loimuava kaunis vihreä kiehkura yllään :) Ja nyt minä sen nappasin :)

Minulla on teille paljon uusia valokuvia esitellä. Reseptejä minulla olisi satoja kertynyt kuvineen päivineen mutta en enään lupaa mitään näiden postauksien kanssa koska olen huomannut että se voi olla että palaan kun palaan.

Hellureei
<3: Spiguli








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti